یا علیکوچک بودم و از اعمال مسجد کوفه چیز زیادی سرم نمیشد، هر جا میرسیدیم مادر میگفت دو رکعت نماز بخوانم و فلان دعا را زمزمه کنم،از مقام آدم و ابراهیم و خضر و نوح و جبرائیل امین که رد شدیم، صحن مسجد بزرگ تر شد، یک نفر به آوای حزین مناجات امیرالمومنین میخواند و با "مولای یا مولای" ش دل آدم میلرزی نامه پنجم...
ما را در سایت نامه پنجم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 1 تير 1396 ساعت: 3:25